Sunday, February 20, 2011

MEMPERINGATI HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN DAN HADIAH SEMPENA HARI LAHIR


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca...

  Alhamdullilah pada bulan FEBRUARI ni adalah hari ulangtahun kelahiran saya dan isteri.kebetulan pada bulan yg sama.Nombor hari lahir pun ada yg sama no 9.saya 19hb dan isteri 09hb.Laman web blog saya pun MY GOLD 999.BLOGSPOT ada juga no 9.Kalau bab emas pula ,kalau dinilai jenisnya ada nombor 9 (emas 999,916)dan yg best juga penjaring terbanyak skrg ini di liga EPL ialah berbatov dari pasukan MANCHESTER UNITED yg memakai jersi no 9 juga(he..he..he...cayalah).Segala galanya no sembilan < 9 >
                                         GLORY GLORY MAN UNITED

  Ucapan berbanyak terimakasih kepada Keluarga & rakan2 yg sudi memberi ucapan sempena hari lahir.Saya juga mendoakan semoga agar kita semua dimurahkan rezeki , dipanjangkan umur,berjaya didalam pekerjaan masing2 dan apa jua bidang yg kita ceburi dan usahakan .Semoga kita diberi kebahagian hidup di dunia dan akhirat oleh ALLAH SWT.Amin...

   Untuk penulisan saya pada kali ini sempena hari ulangtahun kelahiran saya.Saya akan menulis pendapat & berkongsi dgn pembaca tentang HADIAH SEMPENA HARILAHIR .
    Kebiasaanya sempena ulangtahun  hari lahir ini,selain daripada memberi atau menerima ucapan sempena harilahir dan meraikanya , kita juga akan memberi atau menerima hadiah sebagai tanda penghargaan, kasih sayang , penyuntik semangat ataupun sebagai untuk mengeratkan lagi perhubungan diantara sesama kita,keluarga dan rakan2.
 Untuk penulisan pada kali ini apa kata saya mencadangkan agar kita serta pembaca sekalian memberikan  barangan yg bernilai & boleh memberi keuntungan iaitu EMAS sebagai hadiah memperingati hari tarikh lahir.Tak kiralah dalam apa jua bentuk emas itu... Kerana apa saya berkata demikian , jika melihat kepada carta harga emas dalam tempoh setahun yg lepas sehingga sekarang .. harga emas sentiasa meningkat  dan secara tidak langsung ia menjadi salah satu aset &  pelaburan  yang menguntungkan
                           
      (carta harga emas dari tarikh ulangtahun hari kelahiran saya pd 19FEB2010 sehingga tahun ini )


Kalau nak lagi cepat mendapat keuntungan yang berbaloi baloi dan lagi tinggi nilainya sudah tentulah emas fizikal berbanding emas perhiasan.Di PUBLICGOLD ada menjual emas fizikal dan emas perhiasan harganya lebih murah dari harga di kedai emas.Selain itu rekaanya juga menarik dan boleh dijadikan sebagai hadiah..

sikit sikit lama lama jadi bukit

Untuk sebarang pembelian dan tempahan emas publicgold untuk dijadikan hadiah hari jadi ini bolehlah menghubungi saya...

  Akhir sekali dari saya pesanan ini untuk saya sendiri dan pembaca...
 "BIJAKLAH BERBELANJA DAN MENGURUSKAN WANG YG KITA CARI & DAPAT UNTUK KESENANGAN DAN KEBAHAGIAN DIRI,KELUARGA SERTA EKONOMI DAN KEWANGAN KITA AKAN BERTAMBAH BAIK PADA MASA AKAN DATANG".

 Sekian...wassalam


          



No comments:

Post a Comment